Przebudowa kładki pieszej od os Parkowego.
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Przebudowa kładki pieszej od os Parkowego.”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 t. j.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2016r. poz. 380 z późn. zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 9000 fax. 89 741 2874
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego
Budownictwa i Inwestycji – pok. 51
ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo;
NIP: 742-20-76-940
Tel. 89 741 9027 lub 7419018, fax. 89 741 2874
email: g.wozniak@mragowo.um.gov.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży mostowej, polegających na remoncie obiektu mostowego zlokalizowanego na działce nr 3-15/3 zgodnie z:
- Zapytaniem ofertowym stanowiącym Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia,
- Dokumentacją techniczną - Ocena stanu technicznego obiektu mostowego,
- Przedmiarem robót
- Zgłoszeniem robót budowlanych z dnia 17.04.2018r,.
- Obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wzajemnie wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim dokumentacja techniczna. W następnej kolejności należy opierać się na przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.
Zakres robót do wykonania:
- Roboty branży mostowej:
- Roboty przygotowawcze obejmujące demontaż balustrad stalowych, wycinkę drzew z karczowaniem pni
- roboty ziemne (wykonanie wykopów, nasypów)
- wykonanie nowej izolacji na płycie pomostu, górnej powierzchni ścian przyczółków z papy termozgrzewalnej gr. min 5 mm,
- wykonanie izolacjo-nawierzchni na gzymsach
- zakup i montaż balustrad aluminiowych spełniających wymagania techniczne dla obiektów mostowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm wraz z warstwami konstrukcyjnymi na całej długości kładki,
- oczyszczenie i naprawa belek podporęczowych,
- oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne dolnych półek wtopionych dźwigarów stalowych,
- naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowej na spodzie przęsła,
- wykonanie iniekcji rys na ścianach przyczółków i skrzydełek,
- skucie luźnych powierzchni betonowych i wykonanie naprawy tych powierzchni betonem natryskowym
Uwagi:
- Wykonawca jest zobowiązany dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy
Zakończenie – 27.07.2018r. (zakończenie prac i zgłoszenie do odbioru)
V. WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Doświadczenie w realizacji min. 1 zadania w ostatnich 3 latach w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektu mostowego o minimalnej wartości wykonanych robót 80 tyś zł brutto, na podstawie podpisanego przez Wykonawcę wykazu wykonanych zadań z podaniem dla każdego zadania zakresu, lokalizacji oraz nazwy inwestora, wartości brutto oraz kopią protokołu odbioru, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Dysponowanie kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności inżynieryjnej mostowej. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 15 dni.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
- Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
- Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
- Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres g.wozniak@mragowo.um.gov.pl do dnia 29.05.2018r. do godz. 1000.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.05.2018r. o godz. 1010. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie lub przez BIP.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
-
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, oraz:
-
-
-
-
- roboty przygotowawcze, wykończeniowe, porządkowe, zorganizowanie i zagospodarowania placu budowy, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, wywóz nadmiaru gruzu, wymiany podłoża, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody,
- utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
- dozorowania, zabezpieczenia i oznaczenia terenu budowy,
- zajęcia pasa drogowego, placów, chodników,
- koszty utrzymania terenu budowy i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących drogę,
- zakwaterowanie łącznie z częścią socjalną i sanitarną,
- koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci,
- koszty związane z utrzymaniem terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych wynikających z lokalizacji terenu budowy,
- koszty wynikające z utrudnień lokalizacyjnych placu budowy,
- odtworzenie nawierzchni, ewentualne uszkodzenia urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
- wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy,
- wykonanie ogrodzenia i zabezpieczenia od istniejących obiektów placu budowy,
- wykonania projektów organizacji ruchu na czas budowy,
- koszty bieżących napraw dróg dojazdowych oraz dróg przez które zostanie wyznaczony objazd,
- koszty obsługi geodezyjnej, wykonanie geodezyjnego wytyczenia i dokumentacji geodezyjnej,
- koszty związane z odbiorami robót wykonanych,
- koszty wykonania dokumentacji powykonawczej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- koszty pomiarów i badań materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli, jakości materiałów i robót określonymi w STWiOR.
-
-
-
-
X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Kryterium oceny:
- cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- waga kryterium – 100 %
XI. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
XIII. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Grzegorza Woźniak tel. (089) 741 9027 oraz Tomasza Wrzosek tel. (089) 741 9028.
XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Oświadczenie wykonawcy
- Przedmiar robót
- Dokumentacja techniczna